Pick'em Leagues: THE BIG SHOW CASUAL BEST OF THE REST Single Event PvP: FANTASY POOLS Betting Leagues: THE BIG SHOW BEST OF THE REST
  MMA Playground 4.0 is live!     Returning members: check out the patch notes     New members: visit our getting started guide, read the FAQ's and start playing!
Sign In
Username:

 
Password:

 
Keep me logged in

Shogun on griffin, roids, ufc, pride fixed fights

 
Shogun on griffin, roids, ufc, pride fixed fights
Posted by:Cobbs666 on 1/15/08
Category:Misc. MMA Videos
Views:1324
Comments:14
All videos posted by Cobbs666
Rating:
 
Video Comments
Posted 1/19/08 6:58PM by murdoc
shogun is the man but i would like to see thiago silva vs machada. That would be a good fight .
 
Posted 1/19/08 10:56AM by colescar
Forrest Griffin is the one everyone likes to pick against. Then when he wins everyone complains. I can't wait till he beats Rampage. I want to hear you all bitch about that too.

 
Posted 1/18/08 5:03PM by ikesmith
yup he might of lost but he's still one the the best p4p
 
Posted 1/16/08 8:24PM by Pookie
please no negativity from forrest fans nor Shogun fans.
Its a damn funny video, whether or not you agree.
 
Posted 1/16/08 5:59PM by RMFG_187
FORREST WON FAIR AND SQUARE. lots of fighters go into fights with injurys.

When Tito Faught Forrest, He also had a Knee injury and lost.

You idiots, who ever thinks shogun lost cuza a knee is retarded. He took the fight WAY to lightly, didnt train 100%, and only took 1 month off to train before this fight.

AND I SHOULD KNOW, im in Toronto BJJ, CHUTE BOXE
 
Posted 1/16/08 5:59PM by RMFG_187
btw i meant Forrest lost to tito
 
Posted 1/16/08 5:06PM by Manfred
OF course his last two pre-ufc fights were in NV and he was tested, but those are small factual details.

BTW, whoever made this sounds like he's 12
 
Posted 1/16/08 1:50PM by Hiro1005
You are dissing one of the greatest mma stars of the past decade.
 
Posted 1/16/08 2:30AM by ufcboss
How good was that!
 
Posted 1/16/08 1:55AM by Pookie
lol that was pretty funny... but he would have beat him with pride rules :D
 
Posted 1/15/08 10:33PM by Boo_Radley21
Haha that's awesome!
 
Posted 1/15/08 8:41PM by rampigill
this is stupid, shogun's knee was in bad shape going into the fight, a rematach my money is on shogun
 
Posted 1/15/08 8:24PM by Cobbs666
ya but it is kinda funny at the same time and i am a shogun nuthugger
 
Posted 1/15/08 8:10PM by pelican2k
this video is ******* dumb!
he was hurt before he fought giffin
 
 
Add Your Comment



HTML not permitted in comments