MMAPlayground.com

Forum Index > MMA General > UFC Forum
TUF 5 Finale Discussion. *Spoilers*   [View Full Version]
Pages: [1] 2 3 4
MisFiT » Posted 3/6/07 7:31:00PM



So I wanna make this thread so that everyone can talk about the Event before it starts and during it. This Card's gonna be so badass, here's what I got for it...


Matt Wiman Vs. Brian Geraghty
In this one I see Matt Wiman coming out really strong and keeping Geraghty neutralized, while staying aggressive I see Wiman getting the Takedown and pounding Geraghty out.

Winner: Wiman By KO/TKO.


Rob Emerson Vs. Gray Maynard
I see this Fight being a very close and hard fought one with a great ground fight being executed. In the end, I see Rob Emerson with his hand raised though.

Winner: Emerson By Decision.


Cole Miller Vs. Andy Wang
I expect Cole Miller to come out very strong in this fight and go after an underestimated Wang, and Wang will capitalize on one of Miller's mistakes and take the fight to the ground where his BJJ will come into play, being overwhelming for Cole.

Winner: Wang By Submission.


Brandon Melendez Vs. Joe Lauzon
Another Fight I see being one of the longer and good one's of the Night. Melendez plays it safe and works on Counter's and Takedown's while Lauzon outstrikes and outclasses him completely for all 3 Rounds.

Winner: Lauzon By Decision.


Manny Gamburyan Vs. Nate Diaz
This is a very hard fight to Predict, it's so close and it's hard to pick anyone here, so I'm just gonna go with my first instinct and say Gamburyan outsmarts Nate and stays 2 steps ahead of him at all time while overwhelming him.

Winner: Gamburyan By Decision.


Thales Leites Vs. Floyd Sword
No contest, Leites is gonna stomp all over this kid.

Winner: Leites By Submission.


Allen Berube Vs. Leonard Garcia
It's LOBSTAH TIME! Of course Berube is gonna school Garcia, haha nah. Garcia definetely controls this fight with complete ease and works a quick and early win.

Winner: Garcia By KO/TKO.


Roger Huerta Vs. Doug Evans
Another one that's shapin up to be a No Contest, Huerta easily takes this one with his strikes early in the fight.

Winner: Huerta By KO/TKO


Jens Pulver Vs. BJ Penn
And the one we've been waiting for, Coach Vs. Coach, Rival Vs. Rival, BJ Penn Vs. Jens Pulver. In this one I see Penn winning by whatever he wants, outclassing Pulver and making him look like a fool, tooling him for a Round then putting a Stamp on Pulver in the 2nd.

Winner: Penn By Submission.

ProfessorChaos » Posted 4/27/07 9:05:00PM

What time do the fights start on the undercard?

Manfred » Posted 2/3/07 11:32:00AM

Are these results or your predictions? You put spoilers in the title

LightsOut33093 » Posted 2/2/07 7:39:00PM

predictions..........undercard starts at 7:00(eastern time)

ProfessorChaos » Posted 4/27/07 9:05:00PM

Will there be a 'play by play' of the undercard fights, and if so on what site?

Ralk » Posted 6/21/07 3:05:00PM

The untelevised, preliminary portion of tomorrow’s fight card begins at about 7 p.m. UFCjunkie.com (www.ufcjunkie.com) will have fight results — from the undercard and the main card — posted throughout the evening.

- from ufcjunkie.com site

MisFiT » Posted 3/6/07 7:31:00PM

Predictions, obviously. I just want this to be open for discussions as the event is going on Live.

Ydoc » Posted 2/2/07 9:39:00AM

1-0... off to a good start. Geraghty seems to have trouble with getting overwhelmed at the start of fights.

ProfessorChaos » Posted 4/27/07 9:05:00PM

1-0 but I had judges decision :(

ProfessorChaos » Posted 4/27/07 9:05:00PM

2-0

Easy pick of first round submission

Ydoc » Posted 2/2/07 9:39:00AM

Ditto, got your same record Chaos. I was kinda of hoping Monstah Lobstah would win, just so I could continue typing "Monstah Lobstah."

ProfessorChaos » Posted 4/27/07 9:05:00PM

3-0

Round 2 TKO just like I predicted

Ydoc » Posted 2/2/07 9:39:00AM

No contest dude... damn. I really want to see that fight.

MisFiT » Posted 3/6/07 7:31:00PM

I'm undefeated so far, sounds like its pretty crazy so far, hopefully Wang wins this bro, I dont wanna go broke lol.

ProfessorChaos » Posted 4/27/07 9:05:00PM

Wow

No contest.

From the sounds of it Maynard had him dominated.

11 points down the drain

Pages: [1] 2 3 4


[View Full Version of this Page]