MMAPlayground.com

Forum Index > Community > MMA News Share Forum
Ring-Philippou pulled from tonight's UFC 154, Bocek-dos Anjos moves to PPV   [View Full Version]
Pages: [1] 2
Budgellism » Posted 4/8/07 11:45:00AM

Nick Ring (13-1 MMA, 3-1 UFC) is out of tonight's UFC 154 event, and his fight with fellow middleweight Constantinos Philippou (11-2 MMA, 4-1 UFC) has been canceled.

UFC officials today announced Ring fell ill and wasn't cleared to compete.

Officials subsequently announced lightweight grapplers Rafael dos Anjos (17-6 MMA, 6-4 UFC) and Mark Bocek (11-4 MMA, 7-4 UFC) have taken their spot on the pay-per-view main card.

LINK

_______________________________________

Budgellism » Posted 4/8/07 11:45:00AM



I've got to rethink my parlay.

_______________________________________

Bubbles » Posted 10/20/09 3:33:00PM


Posted by Budgellism



I've got to rethink my parlay.


yeah me too...Ring was going to win another decision

_______________________________________
The best cure for insomnia is a lot of sex. Even if it doesn't end up putting you to sleep, you don't mind so much

Men be careful, female sexual predators are using a date rape drug called a Blowjob to trap men into scams called relationships.

kopower » Posted 7/3/07 12:31:00AM

Really.. Thought Costa was a lock and had a huge amount on him, as well as a solid parlay option

_______________________________________
Billy Madison-

What you've just said is one of the most insanely idiotic things I have ever heard. At no point in your rambling, incoherent response were you even close to anything that could be considered a rational thought. Everyone in the playground is now dumber for having listened to it. I award you no props, and may the mods have mercy on your soul.


shaneTpain » Posted 7/30/11 2:57:00PM

Very very disappointing. I'm also scrambling to switch my bets.

JLS1980 » Posted 6/6/12 1:54:00PM


Posted by kopower

Really.. Thought Costa was a lock and had a huge amount on him, as well as a solid parlay option



I know, that sucks. Had him in a parlay and an Av bet with jjeans.

george112 » Posted 1/24/07 7:00:00PM

Damn. Oh well. It didn't effect my parlay any.

Hope to see philippou soon

_______________________________________
Ron Paul 2016

FastKnockout » Posted 9/24/10 8:39:00PM

Ring looked awful at the weigh-ins. When he first walked on stage he was dark around the eyes and looked out of it.

pmoney » Posted 10/13/10 10:40:00PM

Damnit Ring.... Costa was definitely the lock of the card imo. He had decent odds IRL too, I was gonna try to put some cash on him last minute.

Budgellism » Posted 4/8/07 11:45:00AM


Posted by kopower

Really.. Thought Costa was a lock and had a huge amount on him, as well as a solid parlay option



Same here. I loved his odds.

_______________________________________

BigBadAl » Posted 6/18/09 8:26:00AM


Posted by pmoney

Damnit Ring.... Costa was definitely the lock of the card imo. He had decent odds IRL too, I was gonna try to put some cash on him last minute.



Nah. GSP's the lock of the card. You'll see.

Budgellism » Posted 4/8/07 11:45:00AM


Posted by BigBadAl


Posted by pmoney

Damnit Ring.... Costa was definitely the lock of the card imo. He had decent odds IRL too, I was gonna try to put some cash on him last minute.



Nah. GSP's the lock of the card. You'll see.



A guy coming off an injury like he did is not the lock of this card, whether he wins tonight or not.

_______________________________________

Lungsofsteel » Posted 7/6/12 5:14:00PM

man that messed up my parlay wagers lol oh well ill throw riddle on parlay.

Lungsofsteel » Posted 7/6/12 5:14:00PM

look for a avatar bet i got hendricks if anyone has kampmann before its to late

frizzzlecake » Posted 5/25/12 8:57:00PM

What a pile of ppou!

Pages: [1] 2


[View Full Version of this Page]