MMAPlayground.com

Forum Index > Community > MMA News Share Forum
Anderson Silva vs Chuck Liddell   [View Full Version]
Pages: [1] 2
kris_ericson » Posted 7/12/08 10:28:00PM

Speculation of Anderson Silva vs. Chuck Liddell for UFC 95


LINK

is any one excited

juanez13 » Posted 7/12/07 9:54:00PM

Kind of old, that article was posted in e Nov 18. Since than it has come out that there isnt much interest in this fight from the UFC, and they want to do Randy vs Chuck. At this point everything is speculation, but it was this rumor has pretty much been debunked.

prozacnation1978 » Posted 7/5/07 11:42:00PM

why fight silva when u are moving up to heavyweight
silva needs to defend his belt and chuck needs a pick up can opponent tune up match before randy

dannyfrank » Posted 5/10/08 8:43:00PM

i wouldnt be excited at all to watch this. i dont think liddell would have a snowball's chance in hell at beating silva

Twenty20Dollars » Posted 6/21/07 4:27:00PM

im not excited there are better match ups than this.

Naturaldisaster » Posted 4/8/07 4:17:00PM

its not happening. they already said Anderson is gonna fight the loser of either Forrest vs Rashad or Wandy vs Rampage. and their tryin to set up Couture vs Liddell 4

dannyfrank » Posted 5/10/08 8:43:00PM


Posted by Naturaldisaster

its not happening. they already said Anderson is gonna fight the loser of either Forrest vs Rashad or Wandy vs Rampage. and their tryin to set up Couture vs Liddell 4



woah! silva vs. silva! that would be tight

JoeySteel » Posted 10/25/07 11:12:00PM


Posted by kris_ericson

Speculation of Anderson Silva vs. Chuck Liddell for UFC 95


LINK

is any one excited



no.

Princeofpunk » Posted 8/31/07 11:09:00PM

i'd def like to see Silva and Chuck fight rather then Chuck vs Randy 4


Anderson vs Machida would be leggit

crushedbacon » Posted 6/11/07 6:31:00PM


Posted by Princeofpunk

i'd def like to see Silva and Chuck fight rather then Chuck vs Randy 4


Anderson vs Machida would be leggit



There ain't no way Silva fights Machida......no way either of those dudes signs off on that one unless some seriously insane cake is put up for the payday, they're way to tight......would be the craziest shit ever though......I wish!!! too bad the only place that fight is happening is in MMA Fantasy Island

The-Don » Posted 11/11/07 7:40:00PM


Posted by crushedbacon


Posted by Princeofpunk

i'd def like to see Silva and Chuck fight rather then Chuck vs Randy 4


Anderson vs Machida would be leggit



There ain't no way Silva fights Machida......no way either of those dudes signs off on that one unless some seriously insane cake is put up for the payday, they're way to tight......would be the craziest shit ever though......I wish!!! too bad the only place that fight is happening is in MMA Fantasy Island



If enough money is offered you could see it happen.. Would certainly be a dream match but yea these guys are close it I think would take A LOT of money to make that happen, as for Chuck and Silva.. If Chuck were to win that he better buy a Powerball ticket and hit the tables in Vegas right after before the luck runs out. I think The best and most likely thing will be Chuck and Randy at HW in Germany. This would be Great for the HW division as another legit fighter is now in the mix. And Silva can focus on a legit contender for his title.

jakeiceman » Posted 4/24/07 5:18:00AM


Posted by dannyfrank

i wouldnt be excited at all to watch this. i dont think liddell would have a snowball's chance in hell at beating silva



Pony up MoFo, I will make an AV bet on it!!!


But I doubt the fight happens but we shall see.

soundboy1 » Posted 1/8/08 1:05:00AM

I don't find this exciting at all. Maybe if Chuck won a few fights first. I mean he's not even close to the top lhw right now. Maybe 6th or 7th........

Gweedo » Posted 1/26/08 2:12:00PM

I kinda like Chuck and don't want to see him lose.

PaleHorse » Posted 7/24/07 5:30:00PM


Posted by Gweedo

I kinda like Chuck and don't want to see him lose.



I guess its a good thing that this fight probably is NOT going to happen then. It'd probably have the same marketing for Couture Lesnar though, biggest fight in UFC history blah blah blah.

Pages: [1] 2


[View Full Version of this Page]