Pick'em Leagues: THE BIG SHOW CASUAL BEST OF THE REST Single Event PvP: FANTASY POOLS Betting Leagues: THE BIG SHOW BEST OF THE REST

Ronda Rousey: I have sex as much as possible pre fight

Print  
  Page 3 of 4     1     2     3     4  
Posted By Message

jakewalters

BJ PENN FOREVER

jakewalters Avatar
2

 
 
 


 
 
Posts:2,578
Career:872-548
Joined:Jan 2012
Camp: Project Mayhem
Chips:
689

Posted by jjeans

OMG a female MMA fighter using sexual comments to get attention in the media...That's a real shocker right there. Y'all are thirsty puppets.



Coming from the person who bites harder than anyone else whenever DD makes a sexual comment

Last edited 11/29/12 7:42PM server time by jakewalters
Edit note/reason: n/a

_______________________________________
Twitter @TheMMApodcast

Post #31   11/29/12 7:41:34PM   

jjeans

Emma Watson Picture Incoming

jjeans Avatar
8
 
 
 


 
 
Posts:5,135
Career:1,159-691
Joined:Sep 2009
Camp: Project Mayhem
Chips:
1,253

Posted by jakewalters


Posted by jjeans

OMG a female MMA fighter using sexual comments to get attention in the media...That's a real shocker right there. Y'all are thirsty puppets.



Coming from the person who bites harder than anyone else whenever DD makes a sexual comment



Last edited 11/29/12 8:12PM server time by jjeans
Edit note/reason: n/a
2 total post edits

_______________________________________
Never pick against a Russian.

Thiago Silva nuthugger.

Admin of MMA Memes of Facebook. A Roundtable Analyst on The MMA Podcast. Journalist for MMA Mental.

Dirty Blue #DoItForWatson

Post #32   11/29/12 8:05:25PM   

jjeans

Emma Watson Picture Incoming

jjeans Avatar
8
 
 
 


 
 
Posts:5,135
Career:1,159-691
Joined:Sep 2009
Camp: Project Mayhem
Chips:
1,253

Posted by jakewalters


Posted by jjeans

OMG a female MMA fighter using sexual comments to get attention in the media...That's a real shocker right there. Y'all are thirsty puppets.



Coming from the person who bites harder than anyone else whenever DD makes a sexual comment



You coulda taken that further though... I mean my avatar is a singer who pretty much sells herself on sex haha... Oh well there's always other days

_______________________________________
Never pick against a Russian.

Thiago Silva nuthugger.

Admin of MMA Memes of Facebook. A Roundtable Analyst on The MMA Podcast. Journalist for MMA Mental.

Dirty Blue #DoItForWatson

Post #33   11/29/12 8:18:57PM   

Bubbles

Come at me bro

Bubbles Avatar
5




 
 
 


 
 
Posts:9,368
Career:1,120-670
Joined:Oct 2009
Chips:
1,461

Posted by jjeans


Posted by jakewalters


Posted by jjeans

OMG a female MMA fighter using sexual comments to get attention in the media...That's a real shocker right there. Y'all are thirsty puppets.



Coming from the person who bites harder than anyone else whenever DD makes a sexual comment



You coulda taken that further though... I mean my avatar is a singer who pretty much sells herself on sex haha... Oh well there's always other days


singer? let's not give her that much credit

Last edited 11/29/12 8:33PM server time by bubbles
Edit note/reason: n/a

_______________________________________
The best cure for insomnia is a lot of sex. Even if it doesn't end up putting you to sleep, you don't mind so much

Men be careful, female sexual predators are using a date rape drug called a Blowjob to trap men into scams called relationships.

Post #34   11/29/12 8:33:23PM   

bjj1605

Heavyweight Champ

bjj1605 Avatar
7
 
 
 
 


 
 
Posts:3,212
Career:1,533-897
Joined:Oct 2007
Camp: Dark Horse
Chips:
680

Posted by jjeans

OMG a female MMA fighter using sexual comments to get attention in the media...That's a real shocker right there. Y'all are thirsty puppets.



So she turned you down then?

But seriously, is there like a sign up sheet or something?

Post #35   11/29/12 8:34:18PM   

kopower

Heavyweight Champ

kopower Avatar
14
 
 
 
 


 
 
Posts:5,623
Career:2,263-1,218
Joined:Jul 2007
Camp: Dark Horse
Chips:
1,386

Posted by BeeR

so sorry, I thought you were saying she's the type to lay back and take it.
my bad monsieur



No problem. We both know how it would play out

So her new nickname is Ride It Raw Ronda Rousey

Last edited 11/29/12 9:36PM server time by kopower
Edit note/reason: Na

_______________________________________
Billy Madison-

What you've just said is one of the most insanely idiotic things I have ever heard. At no point in your rambling, incoherent response were you even close to anything that could be considered a rational thought. Everyone in the playground is now dumber for having listened to it. I award you no props, and may the mods have mercy on your soul.


Post #36   11/29/12 9:34:45PM   

warglory

Heavyweight Champ

warglory Avatar
1
 
 
 


 
 
Posts:4,023
Career:535-344
Joined:Feb 2007
Chips:
776
I'm sorry, but everything that comes out of this woman's mouth irritates the shit out of me to no end. When I first saw her, I used to think she was cute, but now she just looks like the way she talks, and it's ugly...real ugly.

"When I got a steady" She sounds like a shitty rapper or something. Does she call her men shorties too? Ugh.

Post #37   11/29/12 9:39:25PM   

bjj1605

Heavyweight Champ

bjj1605 Avatar
7
 
 
 
 


 
 
Posts:3,212
Career:1,533-897
Joined:Oct 2007
Camp: Dark Horse
Chips:
680

Posted by warglory
Does she call her men shorties too? Ugh.



I think most men would consider that an insult.

Post #38   11/29/12 9:53:00PM   

jakewalters

BJ PENN FOREVER

jakewalters Avatar
2

 
 
 


 
 
Posts:2,578
Career:872-548
Joined:Jan 2012
Camp: Project Mayhem
Chips:
689

Posted by warglory

I'm sorry, but everything that comes out of this woman's mouth irritates the shit out of me to no end.



_______________________________________
Twitter @TheMMApodcast

Post #39   11/29/12 10:05:02PM   

Bubbles

Come at me bro

Bubbles Avatar
5




 
 
 


 
 
Posts:9,368
Career:1,120-670
Joined:Oct 2009
Chips:
1,461

Posted by bjj1605


Posted by warglory
Does she call her men shorties too? Ugh.



I think most men would consider that an insult.


she can call me whatever she wants as long as we do teh dirtay

_______________________________________
The best cure for insomnia is a lot of sex. Even if it doesn't end up putting you to sleep, you don't mind so much

Men be careful, female sexual predators are using a date rape drug called a Blowjob to trap men into scams called relationships.

Post #40   11/29/12 10:41:56PM   

george112

The Playground OG

george112 Avatar
2

 
 
 


 
 
Posts:5,332
Career:1,232-801
Joined:Jan 2007
Camp: Playground Legends
Chips:
1,053

Posted by warglory

I'm sorry, but everything that comes out of this woman's mouth irritates the shit out of me to no end. When I first saw her, I used to think she was cute, but now she just looks like the way she talks, and it's ugly...real ugly.

"When I got a steady" She sounds like a shitty rapper or something. Does she call her men shorties too? Ugh.




DUDE I feel exactly the same way. Irks the shit out of me

_______________________________________
Ron Paul 2016

Post #41   11/29/12 10:45:19PM   

prozacnation1978

Heavyweight Champ

prozacnation1978 Avatar
4



 
 
 


 
 
Posts:12,812
Career:2,436-1,301
Joined:Jul 2007
Camp: Dark Horse
Chips:
919
Shes probably fucking dana
The dude is so far up her ass when she opens her mouth
I can see Dana face saying hello

Post #42   11/29/12 11:13:13PM   

shaneTpain

Av Bet Record: 35-47

shaneTpain Avatar
5




 
 
 


 
 
Posts:4,013
Career:1,449-941
Joined:Jul 2011
Camp: Project Mayhem
Chips:
962

Posted by jakewalters


Posted by warglory

I'm sorry, but everything that comes out of this woman's mouth irritates the shit out of me to no end.




this

Post #43   11/30/12 2:50:24PM   

thevoodooninja

MMA Sensei

thevoodooninja Avatar
1
 
 
 


 
 
Posts:1,343
Career:1,031-673
Joined:Mar 2012
Camp: Playground Mafia
Chips:
375

Posted by george112


Posted by warglory

I'm sorry, but everything that comes out of this woman's mouth irritates the shit out of me to no end. When I first saw her, I used to think she was cute, but now she just looks like the way she talks, and it's ugly...real ugly.

"When I got a steady" She sounds like a shitty rapper or something. Does she call her men shorties too? Ugh.




DUDE I feel exactly the same way. Irks the shit out of me



ME TOO!!!

Post #44   11/30/12 3:15:12PM   

cowcatcher

Steady MODdin'

cowcatcher Avatar
6





 
 
 


 
 
Posts:7,725
Career:2,542-1,461
Joined:Jan 2007
Camp: Project Mayhem
Chips:
1,688
Not one of you guys that are irritated by her would hesitate to stick your evil inside her. There's nothing wrong with that either.

_______________________________________

Post #45   11/30/12 3:17:45PM   
 
  Page 3 of 4     1     2     3     4