Pick'em Leagues: THE BIG SHOW CASUAL BEST OF THE REST Single Event PvP: FANTASY POOLS Betting Leagues: THE BIG SHOW BEST OF THE REST

Newcomer Max Holloway In To Face Dustin Poirier at UFC 143

Print  
Posted By Message

BuffaloDave

Heavyweight Champ

BuffaloDave Avatar
4



 
 
 


 
 
Posts:3,657
Career:891-507
Joined:Aug 2011
Camp: Project Mayhem
Chips:
703
Max Holloway comes to the UFC with an unblemished 4-0 record and at only 20 years of age, already one of the youngest competitors in the Octagon

Holloway becomes Poirier’s third opponent over just a matter of weeks. Erik Koch was originally slated to face Poirier, and after injury struck it was Ricardo Lamas.

LINK

Post #1   1/5/12 10:07:27AM   

emfleek

FA-Q

emfleek Avatar
11
 
 
 
 


 
 
Posts:18,754
Career:2,276-1,203
Joined:Nov 2007
Camp: The Ringers
Chips:
2,253
Wow. This is one heck of a debut opponent for Holloway. Jeez!

_______________________________________
"I'm like the superhero coming in with the anti-bullsh*t." - Nick Diaz

Post #2   1/5/12 10:09:27AM   

sparky

AV BET Record: 40-9

sparky Avatar
19
 
 
 
 


 
 
Posts:5,690
Career:2,726-1,499
Joined:Jul 2007
Camp: Team Fry Guy
Chips:
1,049
Welcome Holloway, here's the deep end and wait.........oh there's a shark

Post #3   1/5/12 10:12:14AM   

Wallass

MMA Sensei

Wallass Avatar
10
 
 
 


 
 
Posts:1,382
Career:2,208-1,299
Joined:Oct 2008
Camp: Canada's Finest
Chips:
295
This is card is SOOO below what Montreal has been given in the past. This will be the first Montreal show I don't attend!

Post #4   1/5/12 12:05:26PM   

FastKnockout

$ Impin' Ain't Easy $

FastKnockout Avatar
7
 
 
 
 


 
 
Posts:12,504
Career:1,709-955
Joined:Sep 2010
Camp: Project Mayhem
Chips:
1,664
Poor kid.

Post #5   1/5/12 12:24:39PM   

Chael_Sonnen

Follow.The.Buzzards

Chael_Sonnen Avatar
6





 
 
 


 
 
Posts:5,009
Career:1,277-785
Joined:May 2010
Chips:
1,409

Posted by Wallass

This is card is SOOO below what Montreal has been given in the past. This will be the first Montreal show I don't attend!



On paper, perhaps, but I guarantee it will still be a tremendous card.

MMA fans are soooo fickle.

Last edited 1/5/12 12:59PM server time by chael_sonnen
Edit note/reason: n/a

_______________________________________
Mr. Playground
• 2010 - 2016 •

Post #6   1/5/12 12:58:55PM   

Franklinfan47

Gettin Paper!

Franklinfan47 Avatar
11
 
 
 
 


 
 
Posts:3,673
Career:2,581-1,411
Joined:May 2007
Camp: Project Mayhem
Chips:
678

Posted by Chael_Sonnen


Posted by Wallass

This is card is SOOO below what Montreal has been given in the past. This will be the first Montreal show I don't attend!



On paper, perhaps, but I guarantee it will still be a tremendous card.

MMA fans are soooo fickle.



Not to mention this fight isnt in Montreal, its in Vegas I believe. He's thinking of UFC 145.

Definately a HUGE step down for Poirer though. Would have loved to see the Korean Zombie rise up for the fight

Post #7   1/5/12 2:04:56PM   

prozacnation1978

Heavyweight Champ

prozacnation1978 Avatar
3


 
 
 


 
 
Posts:12,665
Career:2,380-1,274
Joined:Jul 2007
Camp: Dark Horse
Chips:
909
Pretty disappointed. 5 week notice and ufc comes up with a newbie. No zombie. They could have plugged in ross rearson. And this fight is gonna take up a spot on the main card

Post #8   1/5/12 2:44:31PM   

emfleek

FA-Q

emfleek Avatar
11
 
 
 
 


 
 
Posts:18,754
Career:2,276-1,203
Joined:Nov 2007
Camp: The Ringers
Chips:
2,253

Posted by prozacnation1978

Pretty disappointed.



Shocker.

_______________________________________
"I'm like the superhero coming in with the anti-bullsh*t." - Nick Diaz

Post #9   1/5/12 2:48:39PM   

Chael_Sonnen

Follow.The.Buzzards

Chael_Sonnen Avatar
6





 
 
 


 
 
Posts:5,009
Career:1,277-785
Joined:May 2010
Chips:
1,409

Posted by prozacnation1978

Pretty disappointed. 5 week notice and ufc comes up with a newbie. No zombie. They could have plugged in ross rearson. And this fight is gonna take up a spot on the main card



Debbie Downer.

_______________________________________
Mr. Playground
• 2010 - 2016 •

Post #10   1/5/12 5:19:27PM   

Budgellism

Raptors Fan

Budgellism Avatar
14
 
 
 
 


 
 
Posts:13,725
Career:2,754-1,581
Joined:Apr 2007
Camp: Project Mayhem
Chips:
1,780

Posted by prozacnation1978

Pretty disappointed. 5 week notice and ufc comes up with a newbie. No zombie. They could have plugged in ross rearson. And this fight is gonna take up a spot on the main card



Lol, I hate to be the 3rd guy to focus on this post but seriously? Do you actually like mma?

_______________________________________

Post #11   1/5/12 6:37:51PM   

Poor_Franklin

Slight Reach Advantage

Poor_Franklin Avatar
8
 
 
 


 
 
Posts:6,122
Career:1,459-835
Joined:Jun 2011
Camp: Project Mayhem
Chips:
1,390

_______________________________________
Never Trust A Man Who Does Not Make All Of His Picks

UFC 151: Never Forget

Post #12   1/5/12 7:36:49PM