WoW how times have changed.

MMAPlayground.com » Off Topic » Off Topic » WoW how times have changed.
RampageOwnedYou
11/19/08 6:11:31PM
Who can tell me who this is? I was blown away with who this was....someone everybody should know...if you are over the age of 20....

Image Attachment(s):
Photo Attachment 1
bojangalz
11/19/08 6:12:42PM
I'll put money down that the guy in red is a sex offender.
RampageOwnedYou
11/19/08 6:14:51PM
LOL

No the guy with the beard. STANDING

And please only guess if you do not know.

Props to who gets it.

You might be as shocked as I was, as to who it is.
kaskd
11/19/08 6:17:35PM
First thing that came to mind is Macho Man Randy Savage OOHHH YEEAAH
zephead
11/19/08 6:22:32PM

Posted by kaskd

First thing that came to mind is Macho Man Randy Savage OOHHH YEEAAH



Yep, the Macho Man
cmill21
11/19/08 6:25:05PM

Posted by kaskd

First thing that came to mind is Macho Man Randy Savage OOHHH YEEAAH



Lol NO WAY! I think it is him to but man does he look a bit different.
RampageOwnedYou
11/19/08 6:32:04PM
You guys must watch the same show i do. LOL

Yeah its MACHO MAN


I was blown away also...who would of thought.
Jackelope
11/19/08 6:34:06PM
Wow. I would have never guessed! Unbelievable! Seems like yesterday I was watching him on Monday Nitro LMAO
aaa9erh8er
11/19/08 7:02:03PM
wow i didnt see it at first untill i read it. then looked back at it.
RampageOwnedYou
11/19/08 7:06:08PM
OHHHH YEAHHHHH
Image Attachment(s):
Photo Attachment 1 Photo Attachment 2
wolfman
11/19/08 7:16:58PM
Funny, he's with my college's football team the South Florida Bulls. Looks like Mike Jenkins is right behind him, he plays with the Dallas Cowboys now.
Pookie
11/19/08 7:47:02PM
Haha, even better.. have any of you guys heard his rap album?
iwannabesedated
11/19/08 7:52:26PM

Posted by Pookie

Haha, even better.. have any of you guys heard his rap album?



Be a man Hogan!!!!!!!!! Be a Man Hulk!!!!!!!!!!!1..........

Unfortuantely yes i have heard it.

The_Metal_Maniac
11/19/08 11:09:47PM
Macho Madness is the greatest wrestler of all time.... from time to time I put on my fizzy hot pink wrestling tights on, glaze my self down in coco butter, put a frizzy half bald mullet wig on, and drop elbows on random people walking down the street. That's just how I roll.
warglory
11/19/08 11:31:41PM
He only looks older because he stopped dying his beard. In 2003 he released a rap album and he didn't look that old at all.
cmill21
11/19/08 11:58:54PM

Posted by warglory

He only looks older because he stopped dying his beard. In 2003 he released a rap album and he didn't look that old at all.



He also looks like he's got a spare tire going on.
jocksmall
11/20/08 4:46:28PM
thats funny i was in an airport ten years ago and he let some kids carry all of his luggage and it was alot but he talks the same in real life and he was dressed like wild as well
SpiderSilva
11/20/08 10:19:15PM
Its too bad the WWF never let him beat Hulk or the Ultimate Warrior Macho Man will always be the best #2 well maybe the Rock cause he could never beat Stone Cold till he broke his neck
Boo_Radley21
11/21/08 1:21:04AM
Wasn't he Bonesaw or some shit in the first spiderman?
MMAcca
11/21/08 1:26:09AM

Posted by cmill21


Posted by warglory

He only looks older because he stopped dying his beard. In 2003 he released a rap album and he didn't look that old at all.



He also looks like he's got a spare tire going on.



More like a full set....
cmill21
11/21/08 1:41:25AM

Posted by Boo_Radley21

Wasn't he Bonesaw or some shit in the first spiderman?



"BONE SAW IS READYYYY!" lol Yeah that was him.
emfleek
11/21/08 9:48:19AM
DANG!!! Macho Man should be on menwholooklikekennyrogers.com !!!
Related Topics