Westboro Baptist Church plans to picket Aurora, CO memorials

MMAPlayground.com » Off Topic » Off Topic » Westboro Baptist Church plans to picket Aurora, CO memorials
Pskinner_mma314
7/27/12 3:09:22PM
Link


Does anyone else here really believe in this shit?

I'll spare my dramatic thoughts, but these people are sick. Maybe some residents of Colorado should make human rings around the memorials so those bastards can't get in, like all those Aggies did for that Marine in Texas.

Thoughts?
george112
7/27/12 3:13:50PM
Wow.


I can already see violence happening because of this.


Some people are just plain ignorant
tcunningham
7/27/12 3:16:30PM
i would like to read the WBC's idea on this subject. dont get me wrong, these people are the scum of the earth but i would be curious to see how they justify it. these people are IMO one step away from becoming a DANGEROUS religious extremist group. even if they dont commit any dangerous crimes of their own, they will certainly attract violent retaliation if this shit continues.
Pskinner_mma314
7/27/12 3:19:18PM

Posted by tcunningham

i would like to read the WBC's idea on this subject. dont get me wrong, these people are the scum of the earth but i would be curious to see how they justify it. these people are IMO one step away from becoming a DANGEROUS religious extremist group. even if they dont commit any dangerous crimes of their own, they will certainly attract violent retaliation if this shit continues.



Dude just read the article....enough is said there......they believe "God sent the shooter" and "thank God for the shooter".

By the way MOD's, I'm not trying to start a religious debate, if this thread goes that direction.....feel free to shut it down.
BuffaloDave
7/27/12 3:25:45PM
It's sad that they're protected by the 1st Amendment. WBC will spin any tragedy into ways to get their beliefs spread.

Really wish I had the money to follow those scumbags around to build human shields blocking them from their picket parties.
FlashyG
7/27/12 3:36:32PM

Posted by Pskinner_mma314


Posted by tcunningham

i would like to read the WBC's idea on this subject. dont get me wrong, these people are the scum of the earth but i would be curious to see how they justify it. these people are IMO one step away from becoming a DANGEROUS religious extremist group. even if they dont commit any dangerous crimes of their own, they will certainly attract violent retaliation if this shit continues.



Dude just read the article....enough is said there......they believe "God sent the shooter" and "thank God for the shooter".

By the way MOD's, I'm not trying to start a religious debate, if this thread goes that direction.....feel free to shut it down.



I wouldn't worry to much, if there is one thing that people of all religions and political stripes agree on its that Westboro Baptist Church represents all that is wrong with society.
Pskinner_mma314
7/27/12 3:39:18PM
What's really fucked up is that eventually, WBC is gonna get a violent reaction and the people that react are gonna be punished.

Sorry guys this is how I feel....you can't poke a tiger with a stick and then get pissed off when it mauls you.....that's what I feel like is gonna happen when people finally say "enough"
Franklinfan47
7/27/12 3:46:55PM

Posted by Pskinner_mma314


Posted by tcunningham

i would like to read the WBC's idea on this subject. dont get me wrong, these people are the scum of the earth but i would be curious to see how they justify it. these people are IMO one step away from becoming a DANGEROUS religious extremist group. even if they dont commit any dangerous crimes of their own, they will certainly attract violent retaliation if this shit continues.



Dude just read the article....enough is said there......they believe "God sent the shooter" and "thank God for the shooter".

By the way MOD's, I'm not trying to start a religious debate, if this thread goes that direction.....feel free to shut it down.



The problem is that headlines like this just call attention to how stupid religion is in general. People can use their "god" to justify anything: genocide, murder, discrimination, anything.

Say what you will about science, but I can't recall anyone picketing someones funeral in the name of science.
papercut
7/27/12 3:50:29PM
heres hoping the group of bikers that usually show up when these guys picket make the trip as well. I used to love reading about the bikers that would help out the soldiers proceedings by keeping these assholes quiet.
FlashyG
7/27/12 3:54:36PM

Posted by Pskinner_mma314

What's really fucked up is that eventually, WBC is gonna get a violent reaction and the people that react are gonna be punished.



This is how the "Church" continues to function. They have a small amount of rich donors, but most of their funding comes from the lawsuits they file and win when people lash out at them for their ridiculous demonstrations.
prophecy033
7/27/12 4:00:40PM
Are you kidding me? These people are spreading false gospel. They use Gods name for their own agenda and that's a huge no no. I know tons of religious peeps and I even went to a Catholic School for a time and I've never heard any of them use God to validate genocide, murder, war etc. If I was just looking at their pics I would assume they were denouncing God as false and spreading the word of the "church" of Satan. What are they gonna do next, claim god wants children sexually abused? Fucking scum I say and that's being kind so I don't get banned
BeeR
7/27/12 5:58:56PM
with all the shooting/killing sprees that have happened lately, its a god damn shame none of them have been towards the westboro baptist church and its members

(brain washed children excluded)
lohmann
7/27/12 6:19:45PM
Fred Phelps is a terrible human being.
tcunningham
7/27/12 7:49:48PM

Posted by papercut

heres hoping the group of bikers that usually show up when these guys picket make the trip as well. I used to love reading about the bikers that would help out the soldiers proceedings by keeping these assholes quiet.



they are called the patriot guard riders. they are an awesome group of people. my parents are a part of them. while i was at war they toured the country sticking up for people that couldnt like our fallen warriors and victims of shooting like what happened in CO.
VILLIN
7/27/12 9:11:57PM
These people are real life trolls. All they want is the attention that is heaped upon them while they do this deplorable nonsense. I doubt they even believe the vile crap they spew, it is just their way of spreading awareness of their church to the public.
mrsmiley
7/28/12 8:28:02AM
I can't stand them.

http://www.youtube.com/watch?v=VBV2hnPxESw

Probably one of the sickest things you can watch on youtube.


I don't wish ill upon people (at least not often) but it won't bother me if someone ends up kicking the crap at of these people. Their attention whores who just make wounds deeper.
airkerma
7/28/12 1:35:01PM
I think some of it may be omitted, but I am not 100%. I think part of their protests were going to be aimed at gun rights and blame this on gun stores (which I have two tickets to), by calling them merchants of death. I may be incorrect, but one way or another what they're doing is appalling. Their freedom of speech must be protected, but if I hear a copout that this is actually freedom of religion I might blow a fuse. Adding God to any phrase about being glad for dead people doesn't make it religious, it's just simple, unfiltered, grade A BS. I would like to meet one of these people though, just to find out when Jesus said that this was how you treat other people.
infestructure
7/28/12 7:22:49PM
This is religion in it's purest form. Evil incarnate.
prozacnation1978
7/29/12 9:41:59AM
Reason why I never go to church
The people are crazy