*NEW Mirko Crocop Training Video (2nd Video)

MMAPlayground.com » Community » MMA News Share Forum » *NEW Mirko Crocop Training Video (2nd Video)
kastro_316
9/17/08 1:25:20PM
DreamFighters.com

NEW Mirko Crocop Training Video (2nd Video)
wiggum
9/17/08 1:50:42PM
its about time he started training in a cage! LOL ..too bad he fights in a promotino that uses ropes....im pretty siked for this fight tho....overeem has turned himself from a legit lhw to a legit hw.....if cro cop loses he has to be out of the top ten and overeem has to be in it
clintjack
9/17/08 3:45:40PM
His training partner is a perfect replica of Overeem.
gsquat
9/17/08 4:40:44PM
He looked better as the video progressed. He still needs to fight at 205.
nastshabast
9/17/08 5:34:41PM
The Pride Octogon it's a collectors item
cmill21
9/18/08 12:33:40AM

Posted by gsquat

He looked better as the video progressed. He still needs to fight at 205.



He'd never make it, no history in cutting weight and his legs are gigantic, he'd lose to much muscle mass. Looks like Marijan has his hands back...
Jackelope
9/18/08 12:56:47AM
Is it just me or does Crocop look like shit in this video?

His hands look crisp, but he's throwing non-commital combinations and he's tying up in a body lock after every one. Granted it looks like he's getting put through a gauntlet and he's obviously tired, but I sure as hell hope he doesn't go up against Overeem like this.
cmill21
9/18/08 2:06:22PM

Posted by Jackelope

Is it just me or does Crocop look like shit in this video?

His hands look crisp, but he's throwing non-commital combinations and he's tying up in a body lock after every one. Granted it looks like he's getting put through a gauntlet and he's obviously tired, but I sure as hell hope he doesn't go up against Overeem like this.



He ussually spars after a long long set of cardio and weight training, but the trying up is more then likely because Overeem will be trying to clinch up and pressure in. His hands are IMO the #1 thing he needed to focus on, his legs are always going to be that good, he needed to get back to using his hands. I acctually thought he looked like his old self in the video lol.
Related Topics