How to get the ladies

MMAPlayground.com » Off Topic » Off Topic » How to get the ladies
Bowen50
1/14/09 8:29:47PM
seanfu
1/14/09 8:59:46PM
I can't watch videos on this computer but I can almost guarrentee it's the Bas Rutten video.
Bowen50
1/14/09 9:16:09PM

Posted by seanfu

I can't watch videos on this computer but I can almost guarrentee it's the Bas Rutten video.



it's not lol
SpiderSilva
1/14/09 10:45:44PM
Get Money
+
Get Paid



bojangalz
1/14/09 10:56:47PM

Posted by seanfu

I can't watch videos on this computer but I can almost guarrentee it's the Bas Rutten video.



I wish it was...I have a little easier time relating to El Guapo then I do MrChiCity3.
RNC
1/15/09 12:03:28AM
I listened to him talk for 10 seconds and turned it off.
beerman77
1/15/09 12:12:09AM
that pretty funny... at least i know where my tax dollars are going.. looks like he is spending them well .. cool aid five for a dollar .. ni**a
Svartorm
1/15/09 12:35:31AM
That shit was pretty funny. hehehe I'm the whitest guy ever but I love ghetto humor.
MMAcca
1/15/09 8:30:19AM
vagina panties
EvenFlow
1/15/09 4:37:39PM
"You might kick it wit a big gurl wit a pretty face, but just a fat gurl, hit her wit da pizza's"

lol
dannyfrank
1/15/09 6:03:47PM
that guy is my hero!

"aww! ni**a made a pizza! HAHAHA! nah man, f*ck that"

Bowen50
1/15/09 7:37:22PM

Posted by dannyfrank

that guy is my hero!

"aww! ni**a made a pizza! HAHAHA! nah man, f*ck that"




"BAM hit that little nigg@ with a freeze pop!"
Rollins
1/16/09 3:22:25PM
Has Leon Phelps taught us nothing? You only need one drink for the ladies and it's this...



I take advice on women from only one person.

The_Ho_Bag
1/20/09 7:46:44PM
pFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF

i seen this 35 times times and die
casey64
1/20/09 8:00:59PM
bigbubbano23
1/22/09 8:20:53PM
to the makers of kool aid, will yall stop putting it all the way to the top. every time i open one of these it goes of like a damn grenade.
Related Topics