UFC 150 - Henderson vs. Edgar II - Results/Discussion (Spoilers)

MMAPlayground.com » MMA General » Spoilers Forum » UFC 150 - Henderson vs. Edgar II - Results/Discussion (Spoilers)
« Previous Page | Next Page »
BuffaloDave
8/11/12 11:24:32PM
Cowboy

RD 1

Sub
infestructure
8/11/12 11:31:48PM
Only got the Stone/Perez fight wrong so far, but can't pick a finish for the life of me, only 39pts.

I got Cerrone R2 SUB. But a little bet on Guillard

FOTN for sure!!!
MALICE
8/11/12 11:34:35PM
ChrisSabal
8/11/12 11:34:43PM
DAMN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
babalu46
8/11/12 11:35:00PM
HOLY CRAP!!!
marcoDGK
8/11/12 11:36:19PM
holly shit is right! Dang.

Good fight for both guys.
BuffaloDave
8/11/12 11:36:50PM
To say Melvin was on queer street after the head kick is an understatement, he was stumblin' and fumblin'

5-4 33pts.
MALICE
8/11/12 11:38:03PM
5-4 38pts
thevoodooninja
8/11/12 11:38:13PM
KOTN

possibly KOTY
babalu46
8/11/12 11:38:58PM
Couldn't call a finish if my life depended on it

8-1 51 points
pmoney
8/11/12 11:40:56PM
I don't even know what my points are at, but goddamn was that a fight! I do know I am at 6-3, with a modest parlay and straight bet that hit
Twenty20Dollars
8/11/12 11:42:53PM

Posted by voodoo-jitsu

KOTN

possibly KOTY



I'm not watching, but does it beat Barboza's kick on Etim?
infestructure
8/11/12 11:44:32PM

Posted by Twenty20Dollars


Posted by voodoo-jitsu

KOTN

possibly KOTY



I'm not watching, but does it beat Barboza's kick on Etim?



No way near. The energy of the fight was far better than the KO imo.
If it weren't so damn quick it would have have been a FOTY contender.
Twenty20Dollars
8/11/12 11:47:08PM
Jake Shields hasn't finished a fight since '09 and that was over Lawler.
babalu46
8/11/12 11:51:01PM
What is with this it's fight time crap!!!

IT'S TIME!!!!! Is all it ever should be.
jae_1833
8/11/12 11:52:48PM
Guaranteed that was both fight ofthe night and knock out the night!
ChrisSabal
8/11/12 11:57:34PM
10-9 Benny Boy
sbulldavid
8/11/12 11:58:00PM
10-9 Bendo
thevoodooninja
8/12/12 12:01:35AM

Posted by infestructure


Posted by Twenty20Dollars


Posted by voodoo-jitsu

KOTN

possibly KOTY



I'm not watching, but does it beat Barboza's kick on Etim?



No way near. The energy of the fight was far better than the KO imo.
If it weren't so damn quick it would have have been a FOTY contender. [/QUOTE


if barboza's was better i have to go check it out. i missed that card, but i do remember people taking about it.

cowboy's KO was freaking awesome]
sbulldavid
8/12/12 12:03:32AM
19-19 Even
ChrisSabal
8/12/12 12:03:35AM
19-19
FlashyG
8/12/12 12:03:42AM
likely even after 2.
infestructure
8/12/12 12:04:43AM

Posted by voodoo-jitsu


Posted by infestructure


Posted by Twenty20Dollars


Posted by voodoo-jitsu

KOTN

possibly KOTY



I'm not watching, but does it beat Barboza's kick on Etim?



No way near. The energy of the fight was far better than the KO imo.
If it weren't so damn quick it would have have been a FOTY contender.




if barboza's was better i have to go check it out. i missed that card, but i do remember people taking about it.

cowboy's KO was freaking awesome]



I will agree - freakin awesome, but the Barboza kick was freakin amazing..
sbulldavid
8/12/12 12:09:53AM
29-28 Bendo
FlashyG
8/12/12 12:09:57AM
I'd hate to be a judge for that round.

Could be 10-9 for either guy or even a 10-10.
bigrand826
8/12/12 12:10:18AM
Who won that round? 10-10? Still even after 3?
babalu46
8/12/12 12:10:19AM
Imagine if this fight ends a draw lol
ChrisSabal
8/12/12 12:10:36AM
29-29 or 29-28 Frankie
thevoodooninja
8/12/12 12:14:18AM

Posted by infestructure


Posted by voodoo-jitsu


Posted by infestructure


Posted by Twenty20Dollars


Posted by voodoo-jitsu

KOTN

possibly KOTY



I'm not watching, but does it beat Barboza's kick on Etim?



No way near. The energy of the fight was far better than the KO imo.
If it weren't so damn quick it would have have been a FOTY contender.




if barboza's was better i have to go check it out. i missed that card, but i do remember people taking about it.

cowboy's KO was freaking awesome]



I will agree - freakin awesome, but the Barboza kick was freakin amazing..




lol i got ya man. i'm definitely going to check it out. not sure why i haven't bothered to watch it yet
sbulldavid
8/12/12 12:16:18AM
38-38 Even going into the final round
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8
Related Topics